Home » , » OMG! Ulat Dalam Kemaluan Wanita

OMG! Ulat Dalam Kemaluan Wanita


Kakitangan di rumah jagaan kejururawatan di Michigan, Amerika Syarikat, sedang disiasat selepas ulat ditemui dalam kemaluan wanita orang tua.

Perempuan tua itu telah mengadu " gatal-gatal dan rasa terbakar" di seluruh area itu, wanita yang gatal itu enggan untuk mengambil suntikan yang di pinggul beliau. Pekerja di situ hanya melihatnya sehingglah seorang jururawat datang untuk melihatnya.

" Dalam satu kejadian lain, kakitangan melihat sesuatu yang membimbangkan dan membawa kepada perhatian seorang jururawat." Mike Pemble, pengarah Biro Sistem Sihat lara, menjelaskan. 

" Apabila pemeriksaan yang lebih dekat daripada kawasan vagina, ulat ditemui sedang beranak pinak di dalam dan di sekitar kawasan vagina itu. " 

Perempuan tua itu telah dihantar untuk rawatan di hospital, di mana dia juga didapati beliau menghidap pinggul yang patah, yang kakitangan penjagaan rumah telah gagal untuk mengetahuinya.Untuk mengelakkan apa-apa " infeksi lagi", kakitangan kejururawatan telah diarahkan untuk merekodkan sebarang kegiatan ulat dan berharap kejadian seperti ini tidak berulang lagi.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

2 komen: