Home » » Naemah Pelakon Baru Yang Seksi

Naemah Pelakon Baru Yang Seksi



Naemah namanya. Tak tahu pula drama apa, filem apa yang dilakonkan oleh gadis ini. Namun, hari ini mungkin menjadi titik tolak buat empunya nama, Naemah untuk popular. Kebiasaannya, kontroversi seperti ini memang sekejap sahaja menjadi buah mulut orang ramai. Contoh terdekat, kisah Miera Leyana.

Persoalannya, Ai tertanya-tanya akan motif pelakon baru ini untuk beraksi di tepi kolam renang & membasahkan seluruh badannya. Bukan apa, memang Ai tahu, you pun tahu, kalau masuk dalam air, baju melekap di badan, boleh menampakkan segala bentuk tubuh, warna bra dan banyak lagi perkara yang “beyond your imagination”.
Ai percaya, gadis yang hanya memakai tube beserta kain ala pario ini tidak sedar, atau mungkin over excitedsehingga tak sedar bahawa pose-nya agak menghairahkan. Tengok’lah gambarnya, ada pose tangan yang mengepit buah dada. Adakah gadis ini ingin tunjukkan betapa ‘dalam’ aset miliknya?
Ai cukup meluat dengan aksi-aksi murahan seperti ini. Bakat lakonan, populariti tidaklah kemana, tapi bab seksi menyeksi bukan main lagi. Cuba’lah contohi selebriti seperti Siti Nurhaliza, Tiz Zaqyah atau Lisa Surihani. Tak perlu nak dedah sana sini membuatkan mereka berada di kelas tersendiri. Contoh lagi menarik, Yuna.
kredit to : ohbulan


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen: