Home » » Tingkatkan Traffic Blog Anda Di GENG CYBER

Tingkatkan Traffic Blog Anda Di GENG CYBER


Aku tak pasti tapi hati kuat mengatakan GengCyber ini dibangunkan oleh pihak yang sama yang membangunkan Apesal – Revolusi Blogger Malaysia sebelum ini. Berdasarkan persamaan ketara mungkin telahan aku tepat.

Dengan konsep yang sama tetapi lebih fokus, GengCyber melancarkan program pertukaran trafik untuk blogger-blogger Malaysia yang menyertai…
Kepada blogger yang dihormati,
Kami ingin memperkenalkan laman web kami yang dilancarkan beberapa hari yang lepas, GengCyber.com – Program pertukaran trafik untuk Blogger Malaysia dimana anda dapat jana trafik dan hits lebih tinggi secara percuma untuk blog anda.
Sempena meraikan pelancaran laman web GengCyber, kami menawarkan 3000 hits percuma untuk semua blogger yang mendaftar sebelum 30hb June 2011. Selepas 30hb June 2011, ianya akan kembali ke asal dimana 1000 hits percuma diberikan untuk pendaftaran yang baru. Harap anda dapat memanfaatkan tawaran kami ini sebaik mungkin dalam membantu menjana trafik dan hits yang tinggi.
Untuk mula jana trafik dan hits yang tinggi, anda cuma perlu mendapatkan kod widget dari laman web kami dan meletakkan kod ini di laman web / blog anda. Ianya cukup mudah dan servis ini adalah percuma!
Anda boleh rujuk url  http://www.gengcyber.com/webmaster/signup untuk mendapatkan info lanjut berkenaan program kami ini.
Kami berharap komuniti blogger GengCyber.com dapat membantu para blogger Malaysia dalam meningkatkan trafik dan hits, membina backlink yang berkualiti dan juga menghubungkan anda dan blog anda dengan blogger yang lain.
Terima kasih kerana sudi menyokong GengCyber.com

Yang Benar,
Admin
Kepada blogger yang berminat bolehlah dengan kepantasan maksimum mendaftarkan diri dan blog masing-masing kalau boleh sebelum 30 Jun 2011 untuk mendapat keistimewaan seperti yang dinyatakan. Kalau dah terlepas pun korang masih tidak rugi sebab Apesal yang dibangunkan sebelum ini pun sudah membuktikan keberkesanannya.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

5 komen:

  1. Kalau terlepas tarikh tawaran istimewa (30 Jun 2011) pun masih boleh daftar. Cuma masa itu akan ditawarkan standard 1000 hits untuk semua pendaftaran baru. ;)

    ReplyDelete
  2. ok la setakat join geng cyber

    ReplyDelete
  3. N3 yang menarik....jangan lupa join web ni juga..
    RakanBlog . Meningkatkan trafik dan follower blog .Rangkaian bloggers Malaysia.

    ReplyDelete
  4. Betul cakap kau. Aku rasa utk dapatkan trafik yang tinggi, kita perlu rajin buat post dan follow bloggger lain. tapi aku ada jumpa satu tempat yg boleh dpt trafik yg tinggi. Aku rasa korang patut test kat web ni RakanBlog

    P/s: nape tak boleh masuk gengcyber?

    ReplyDelete
    Replies
    1. La aku pun baru masuk ari ni tapi xboleh. kau lagi lama rupanya.

      Delete