Home » » Guru Bogel Di Depan Kelas Untuk Hiburkan Muridnya

Guru Bogel Di Depan Kelas Untuk Hiburkan Muridnya


Seorang guru yang cuba bertindak seperti remaja dengan membuka bajunya di depan pelajarnya, akan kehilangan pekerjaan. Aksi guru yang tidak menutup tubuhnya dari pinggang ke atas tersebut, disaksikan oleh 30 anak muridnya yang sebahagian besar berusia 14 tahun.

Martin Rouse (57), seorang guru di Sudbury Upper School, Suffolk, England, menanggalkan bajunya di depan pelajar. Berdalih bertingkah untuk menyenangkan para murid, aksi Rouse ini sempat dirakam oleh seorang pelajar dan diedarkan secara luas melalui Youtube.

Guru dengan berat badan lebih tersebut mengatakan tindakannya itu hanya untuk menghibur muridnya yang kelihatan bosan. Seperti diberitakan Daily Mail.

Guru Besar sekolah memecat Rouse selepas menonton video berdurasi 4 saat tersebut. Tidak hanya kehilangan pekerjaan di tempat dia mengajar, Rouse juga dikenakan pelarangan mengajar di 357 sekolah lain di Suffolk, oleh dewan kota setempat. Namun persatuan guru setempat menolak menarik balik surat izin mengajarnya, dan memberinya teguran keras yang akan dicatat dalam laporan kerja Rouse selama dua tahun.-bk





Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment