Home » , , » Bunuh Kekasih Kerana Sebut Nama Lelaki Lain Ketika Berasmara

Bunuh Kekasih Kerana Sebut Nama Lelaki Lain Ketika Berasmara


Seorang perempuan mati ditikam ketika melakukan hubungan seks dengan kekasihnya kerana menyebut nama lelaki lain. Kekasih yang dikenalinya melalui permainan poker di Facebook berang dan segera mengambil pisau dari dapur lalu menikam dada dan punggungnya dua kali serta menggunakan jam elektrik untuk menghentam luka di dada si kekasih.

Ketika itu, semuanya berjalan lancar saja. Pasangan yang tinggal Radcliffe, England, ketika sedang asyik, Joanne Kitchen (41) berteriak histeria, “Chris, harder!”. Higgs sangat terkejut. Ia bertanya dan Joanne mengaku jika itu hanya kebetulan saja. Demikian dilapor Daily Mail.

“Saya bertanya, mengapa ia mengatakan Chris dan ia mengatakan dirinya sedang memikirkan kekasih anaknya yang sebelumnya sempat memberikan pertolongan kepadanya,” ujarnya kepada polis. Gary Higgs (44) yang tidak mempunyai pekerjaan tetap itu tak boleh menerima alasan tersebut.

“Ini tak masuk akal. Mengapa ia memikirkan kekasih anaknya ketika kami sedang melakukan hubungan seks. Saya tidak boleh menerima ini dan saya kemudian mengambil pisau dan ke bilik tetapi saya tak ingin menyakiti Jo (Joanne) dengan cara ini, tetapi saya sangat marah,” katanya kepada polis. Higgs menerima hukuman 15 tahun penjara atas perbuatannya. Setelah Higgs menikam, Kitchen yang mempunyai dua anak perempuan berusia 21 dan 22 tahun ini sempat bercakap, “Kamu membunuhku!”

p/s: Kesian kat perempuan ni…dia dibunuh bila tersasul menyebut nama lelaki lain ketika berasmara…tak kenang body punya jantan.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment