Home » » Baban - Perfume Lady Gaga dari Sperma dan Darah

Baban - Perfume Lady Gaga dari Sperma dan Darah


Memang bukan Lady GaGa namanya kalau tidak membuat heboh awam. Sukses dengan kerjaya muzik, penyanyi Born This Way ini masih ingin merambah dunia perniagaan melalui perfum buatannya. Yang bikin heboh, perfume ini dibuat dengan bahan dasar darah dan sperma!




Sebagaimana dilaporkan oleh Dailymail, rencana pelancaran perfume ini sebenarnya sudah dirancang sejak September 2010 lalu. Pihak GaGa kemudian bekerja sama dengan syarikat Coty Beauty untuk mewujudkan rencana ini. Saat itu, GaGa memang sudah sempat mengatakan akan menggunakan kombinasi bahan tersebut untuk perfumenya.

Namun pihak Coty Beauty mendedahkan bahawa minyak wangi itu memang belum ada merknya hingga sekarang. Mungkin saja GaGa akan mengambil nama Little Monster, yang merupakan sebutan untuk fansnya, atau julukannya sendiri, iaitu Mother Monster.

Namun untuk perfum yang rencananya akan dilancarkan tahun ini depan ini, GaGameminta agar aromanya tidak seperti darah dan air mani. Dia ingin perfume ini tercium seperti aroma yang dipancarkan oleh seorang pelacur kelas atas. Darah yang digunakan dalam perfume ini pun diambil dari tubuh penyanyi 25 tahun itu sendiri.

"Kau akan merasakan aroma seperti habis berkaitan sex dari bahan spermanya, sedangkan darah akan jadi bahan dasarnya. Darah diambil dari sample darahku, jadi kau akan merasa seperti memilikiku di kulit kamu. Aku ingin mengambil ekstrak dari rasa dan nuansa darah dan air mani itu dengan menggabungkannya. tapi minyak wangi itu tidak akan berbau seperti itu, sebenarnya baunya akan seperti bau pelacur kelas atas, "katanya.





Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen: