Home » » Ingin Bercinta 15 ribu Kali Walaupun Usia 70 tahun

Ingin Bercinta 15 ribu Kali Walaupun Usia 70 tahun


Istilah 'tua-tua keladi, makin tua makin menjadi' kiranya pantas melekat dalam diri lelaki. Ini terbukti dengan kenyataan Roberto Cavalli yang ingin bercinta 15 ribu kali walau usianya sudah 70 tahun.

Seperti dikutip dari WWD, saat menghadiri acara pembukaan butik barunya di Jepun, selain mendedahkan tentang kekuatan mereknya di pasaran Asia. 

Designer berdarah Itali itu juga mendedahkan tentang impiannya bercinta sebanyak 15 ribu kali sebelum ia meninggal. "Saya masih muda. Saya masih akan hidup 50 tahun lagi, "kata Cavalli.

Dalam wawancara tersebut, Cavalli juga melakukan pengiraan matematik dan menganggarkan bahawa dirinya akan melakukan hubungan seks sebanyak 15 ribu kali sebelum kematiannya di umur 120 tahun. Yah, Cavalli memang cukup berani untuk bermimpi.

Selain itu, Cavalli juga mendedahkan bahawa usia bukan halangan untuk mendapatkan peminat wanita, mengingati rancangannya memang cenderung disukai wanita-wanita muda.
Pelbagai kenyataan Cavalli memang selalu menghebohkan. Pada musim panas lalu di sebuah acara red carpet di London, Cavalli menyatakan bahawa dengan menjadi lelaki straight (normal-penyuka lawan jenis), ia boleh menjadi pereka yang lebih baik.

"Di dunia saya, iaitu dunia fashion, hanya saya yang straight . Dan dengan menjadi lelaki straight saya boleh menjadi pereka yang lebih baik, kerana saya faham apa yang wanita inginkan. Itu boleh dilihat dari sisi kewanitaan dan kelembutan mereka. Dengan beginilah saya merasa bahagia. "

"Tentu saja saya memikirkan wanita cantik yang sedang berpakaian, itulah cara saya menghasilkan rancangan, bukan bermasturbasi memikirkan fesyen," kata Cavalli.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment