Home » , » Pulakdah - Bulu Mata Palsu Khusus Lelaki

Pulakdah - Bulu Mata Palsu Khusus Lelaki


Nampaknya kaum hawa boleh tersaingi oleh lelaki dalam bersolek. Itu kerana sudah muncul produk riasan untuk laki-laki, yang mungkin tak pernah terpikirkan sebelumnya. Adalah Eylure, yang mengeluarkan siri produk bulu mata palsu khas untuk lelaki. Seperti dilansir dari harian Daily Mail, brand kosmetik yang berpusat di Inggeris itu, menjual bulu mata palsu khas lelaki dengan harga £ 4.75

Terdapat beberapa pilihan versi bulu mata berdasarkan ketebalannya. Bulu mata palsu ini juga direka dengan dilengkapi pelekat plastik tak kelihatan, yang didakwa boleh menimbulkan kesan 'tatapan Hollywood'. Hal ini tentu saja memudahkan para lelaki untuk membuat matanya kelihatan lebih indah dan berkesan dramatik. Boleh jadi, bulu mata palsu khas lelaki ini laris di pasaran asia, khususnya Jepun. 

Faktanya, menurut laporan Japan Times, saat Shu Uemura menggelar 'Eyelash Night Party' pada 2008, pengguna bulu mata palsu lebih banyak lelaki berbanding wanita. Lalu, dari hasil penyelidikan Euromonitor, syarikat penyelidikan marketing, pelanggan produk penjagaan lelaki, dari 1997 hingga 2009, meningkat dua kali ganda pada. 

Hal ini menurut David Walker-Smith, kepala produk penjagaan lelaki di Selfridges, syarikat retail di Inggeris, menandakan saat ini lelaki makin memperhatikan penampilan.

p/s : sanggup ke korang pakai..

VIVAnews


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment