Home » , » COOL : SleepBox Untuk Penumpang Di Airport

COOL : SleepBox Untuk Penumpang Di Airport


Bayangkan situasi bahawa anda berada di metropolis moden, di mana anda tidak seorang penduduk tempatan, dan anda tidak menempah sebuah hotel. Ia tidak keadaan selesa, kerana di bandar-bandar, moden agresif tidak ada peluang untuk berehat dan bersantai. Jika anda ingin tidur, sementara menunggu kapal terbang atau kereta api anda, ia boleh menyebabkan masalah keselamatan dan kebersihan. Kami percaya bahawa infrastruktur bandar harus lebih selesa untuk rakyat. Bagi tujuan ini, kita telah membangunkan satu SLEEPBOX peranti. Ia menyediakan momen tidur tenang dan lain dari bandar tanpa membuang masa mencari untuk sebuah hotel. 

Berikut adalah lokasi yang mungkin bagi SLEEPBOX:
- Railroad stesen 
- Lapangan Terbang
- Expocentres
- Awam dan pusat-pusat membeli-belah

Di negara-negara dengan SLEEPBOX cuaca yang panas boleh digunakan di jalanan.
Terima kasih kepada mana-mana orang SLEEPBOX mempunyai peluang untuk menghabiskan malam dengan selamat dan murah dalam kes kecemasan, atau apabila anda terpaksa menghabiskan masa beberapa jam dengan bagasi anda.

SLEEPBOX ruang kecil mudah alih (kotak) 2mx1.4mx2.3m (h).Elemen utama yang berfungsi di dalamnya adalah katil 2x0.6 m., Yang dilengkapi dengan sistem automatik perubahan sprei. Katil adalah lembut, jalur fleksibel berbusa polimer dengan permukaan tisu pulpa. Pita rewound dari satu aci yang lain, menukar katil. 




 Jika pelanggan mahu tidur di dalam keselesaan maksimum, dia boleh mengambil set sprei biasa dengan bayaran tambahan. SLEEPBOX ini dilengkapi dengan sistem pengudaraan, amaran bunyi, dibina dalam TV LCD, WiFi, soket untuk laptop, mengecas telefon. Juga di bawah lounge adalah tempat untuk bagasi. Selepas keluar pelanggan, perubahan secara automatik bermula linen katil dan lampu kuartza bertukar. Bayaran boleh dibuat di terminal dikongsi, yang menyediakan klien dengan kunci elektronik. Ia adalah mungkin untuk membeli daripada 15 minit kepada beberapa jam.



SLEEPBOX ini bertujuan terutamanya untuk melaksanakan satu fungsi utama untuk membolehkan seseorang untuk tidur secara aman. Tetapi ia juga boleh dilengkapi dengan pelbagai fungsi tambahan, bergantung kepada keadaan. Permohonan alat tersebut boleh menjadi sangat luas, bukan sahaja dalam bentuk perkhidmatan awam berbayar, tetapi juga untuk tujuan dalaman organisasi dan syarikat.





Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment