Home » , » Liyana Jasmay Bakal Bertunang Bulan Depan

Liyana Jasmay Bakal Bertunang Bulan Depan

PETALING JAYA – Pelakon dan penyanyi muda, Liyana Jasmay, 23, mengaku akan bertunang bulan hadapan dengan jirannya sendiri yang juga merupakan seorang ahli perniagaan bernama Fathuddin Mazlan.

Liyana juga berkata, dia sudah pun menerima cincin merisik dari bakal tunangnya yang berusia 28 tahun itu.

“Dia menghantar rombongan merisik pada minggu lalu dan jika tiada aral melintang, kami akan bertunangan pada bulan depan.

“Tarikhnya terpaksa dirahsiakan. Insya-Allah tahun depan kami akan berkahwin,” kata Liyana dalam berita mStar Online.

Bercerita mengenai kisah permulaan cinta Liyana dan bakal tunangnya itu, Liyana yang perah digosipkan dengan penyanyi, Aizat Amdan dan pengarah muda, Shamsul Yusof tidak pernah mengakui bercinta dengan mana-mana pihak sebelum ini.

Liyana mengaku perasaan cinta dan sayang itu datang secara tiba-tiba ketika dia sendiri merasai pengalaman itu.

“Selama ini pun saya tidak pernah mengatakan yang saya bercinta dengan orang itu atau ini. Semuanya berlaku dengan cukup pantas, itulah yang dinamakan kuasa jodoh.

“Saya sendiri tidak tahu bila masanya rasa cinta itu datang? Cuma apa yang saya sedar, perasaan itu tiba-tiba hadir dalam diri. Kita hanya boleh tahu perasaan itu apabila kita sendiri mengalaminya,” katanya.

Bagi gadis yang popular dengan lagu Aku Tak Percaya Cinta itu, dia tidak menyangka lelaki yang bakal bergelar suami kepada dirinya adalah orang yang tinggal dekat dengan rumahnya.

Tambah Liyana lagi, dia bersyukur walaupun lelaki pilihan hatinya itu bukan dari kalangan artis, tetapi, bakal tunangnya amat memahami perjalanan karier dan kerjaya Liyana sebagai anak seni.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment