Home » , , » OMG! Paku, Rantai Dan Spring Keluar Dari Dubur Bayi Ini

OMG! Paku, Rantai Dan Spring Keluar Dari Dubur Bayi Ini



Sungguh aneh kejadian yang menimpa Erik Nurianan, seorang bayi berusia 14 bulan asal kampung Gunungsari RT 29/10 Desa gembor, Kecamatan Pagaden, Subang ini mengeluarkan material keras dari duburnya.

Peristiwa itu berlaku sejak Erik berusia 4 bulan. Setiap kali Erik buang air besar, bersama kotorannya ditemui benda keras seperti Paku besi, spring, mata rantai yang sudah berkarat. Tidak itu saja, menurut datuk Eril, Warisa, dari dubur cucunya itu keluar batu yang cukup besar.

"Benda-benda itu keluar dari dubur cucu saya, ketika buang air besar. Ada satu (spring) paku, batu dan mata rantai. Kejadiannya awal itu berlaku sewaktu dia berumur 4 bulan," kata Warisa Minggu (22/5/2011). Menurut Inilah.com yang dikutip ruanghati.com mengisahkan peristiwa ini lalu mengundang rasa ingin tahu orang ramai. Puluhan warga datang ke tempat Erik tinggal di kampung Gunungsari RT 29/10 Desa gembor, Kecamatan Pagaden, Subang untuk melihat kejadian yang aneh dan menakjubkan tersebut.

Belum jelas kenapa semua ini boleh terjadi, apakah kerana terkena orang lain yang mengguna-guna (sihir), atau kerana faktor lain. Seringkali kejadian-kejadian yang diluar logik dan akal fikiran seperti ini dikaitkan dengan alam supernatural atau mistik, seperti sihir, tenung, guna-guna dan seumpamanya yang biasa dilakukan dengan motif dendam pada keluarga mangsa.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment