Home » , » Avenged Sevenfold Live In Malaysia 2012 Dibawakan Oleh Tune Talk

Avenged Sevenfold Live In Malaysia 2012 Dibawakan Oleh Tune Talk


Avenged Sevenfold (A7x) adalah salah satu band rock terbesar di Amerika, ditubuhkan pada tahun 1999. Band ini terdiri daripada vokalis Matt Shadows, memimpin gitaris Synyster Gates, ryhtm gitar Zacky Vengeance dan Bassist Johnny Kristus. Band ini muncul dengan bunyi metalcore pada penampilan sulung mereka, Ujian Bunyi Trumpet Ketujuh, yang termasuk terutamanya menjerit vokal. Popular dengan lagu ‘Afterlife‘, ‘Bat Country‘, ‘Nightmare‘ dan banyak lagi. A7x memang popular di kalangan band-band underground terutamanya pada band-band tempatan yang menjadikan mereka sebagai idola dan sumber inspirasi.

Berita baik buat peminat A7x kerana A7x bakal mengadakan Konsert Tour mereka pada hujung bulan April ini (29 April 2012) di Surf Beach, Sunway Lagoon, Subang Jaya (setelah ditukar tempat dari Stadium Negara) yang dibawakan khas oleh Tune Talk sempena Tour Asia pertama mereka.

Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini

Tiket bagi konsert A7x ini sudahpun mula dijual oleh Tune Talk dan kelebihan diberikan pada pelanggan Tune Talk dimana pelanggan Tune Talk boleh mendapatkan diskaun tiket sebanyak 30%. Jadi sekiranya anda yang memang “Die Hard Fan” Avenged Sevenfold inilah masanya anda pergi tengok dan dengar sendiri alunan muzik dan nyanyian A7x secara live.

Tiket bagi konsert Tour A7x ini dijual dalam kadar harga RM 88, RM 128, RM 158, RM 198, dan RM 258 dan sudah pun mula di jual oleh Tune Talk pada hari sabtu yang lepas di Stadium Putra Bukit Jalil.

Untuk sebarang maklumat dan cara untuk mendapatkan tiket konsert Avenged Sevenfold ini anda boleh layari laman facebook Tune Talk.

Atau anda juga boleh mendapatkan tiket konsert Avenged Sevenfold secara online di Facebook ticketpro atau laman rasmi www.ticketpro.com.my - heppi.my



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment