Home » , » Gadis 16 Tahun Dibunuh, Dikerat, Dipanggang, dan Dimakan

Gadis 16 Tahun Dibunuh, Dikerat, Dipanggang, dan Dimakan

Seorang remaja dibunuh, dipotong dan dimakan oleh dua lelaki, demikian kata pegawai penyiasat Rusi. Sebelum dibunuh, Karina ada kemungkinan dirinya diperkosa dulu. Karina Barduchyan, 16 tahun, dikatakan hilang setelah pulang dari sekolah di St. Petersburg. Polis percaya dia dibunuh malam itu juga. Bahagian-bahagian tubuh milik si gadis ditemukan di dalam beberapa kantong plastik yang dibuang di sekitar kota. Paling tidak dua kantong plastik telah ditemukan di dua tempat yang berbeza. Dua lelaki berumur 19 tahun telah ditangkap kerana kejadian biadab ini.


Karina mengenali dua orang penjenayah zalim iaitu Yuri Mozhnov, si penjual bunga. dan Maxim Golovatskikh, si penjual daging di pasar. Karina dirayu untuk ke apartemen mereka dimana dia kemudian di lemaskan ke dalam tab mandi 

Kedua suspek itu membunuh Karina, kemudian memotong-motong bahagian nya untuk dipilih yang mana yang akan dimakan! Kemudian, tubuh Karina yang telah di pilih itu dipanggang dengan kentang dan dimakan dengan lahap oleh keduanya tanpa perasaan bersalah. Mereka sekarang telah ditahan dengan tuduhan membunuh.


Pengetua sekolah St. Petersburg, Andrei Lavrenko, mengatakan bahawa para penyelidik percaya mereka memutuskan untutk membunuh Karina setelah si gadis bertengkar dengan Golovatskikh. Kesan darah ditemukan di paip air dan lantai kondominium. Difahamkan Golovatskikh mempunyai sejarah sakit jiwa dan pernah dirawat di rumah sakit jiwa setempat.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment