Home » , » J-Lo Sudah Ada Pengganti Marc Anthony

J-Lo Sudah Ada Pengganti Marc Anthony

HOLLYWOOD – Bintang sensasi Hollywood, Jeniffer Lopez atau lebih dikenali sebagai J-Lo akhirnya mengaku memilih seorang penari muda, Casper Smart, sebagai pasangan menggantikan bayangan bekas suaminya, Marc Anthony.


Menurut J-Lo, Smart adalah pilihan terbaik untuk dijadikan kekasihnya memandangkan sikap lelaki berusia 24 tahun itu yang penyayang dan memiliki rupa paras yang comel pada pandangnya.

“Casper sangat comel dan anda sendiri boleh melihatnya sendiri.

“Dia benar-benar pilihan yang baik untuk saya, tetapi saya tidak mahu bercakap mengenainya terlalu banyak kerana ia ialah kisah peribadi saya,” kata J-Lo yang dipetik baru-baru dari majalah antarabangsa, Vouge.

Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini

J-Lo yang kini telah berusia 42 tahun berpisah dengan Anthony yang juga merupakan seorang penyanyi Amerika Latin terkenal sejak tujuh tahun lalu dan mereka dikurniakan pasangan kembar yang kini sudah berusia empat tahun.

Sebelum berpisah, J-Lo pernah menyatakan kepada media bahawa Anthony adalah lelaki terakhir dalam hidupnya.

Bagaimanapun, pengkritik dunia hiburan antarabangsa memberikan komen bahawa heroin filem “Shall We Dance” itu sepatutnya berfikir dahulu sebelum membuat kenyaatan sedemikian.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment