Home » » Jururawat Ketagihan Makan Sabun Dan Span

Jururawat Ketagihan Makan Sabun Dan Span


Kerry Trebilcock berasal dari London menjadikan sabun dan span sebagai makanan utamanya. Jururawat ini menyatakan setakat ini beliau sudah pun memakan 4000 span dan 100 ketul sabun. Walaupun mengalami masalah sakit perut yang teruk kerry gagal untuk berhenti dari tabiatnya.


Menurut Kerry lagi sabun yang menjadi pilihan termasuklah yang berperisa lemon dan limau nipis. Malahan jururawat itu menjadikan span sebagai snek yang dicicah dengan coklat panas atau teh.Malahan span juga turut dicicah dengan sos tomato atau BBQ.Ianya menjadi bekal kepada Keryy jika ingin keluar rumah atau bersiar-siar.Keinginan untuk memakan makanan pelik ini bermula bila kerry mencuba memakan span yang baru dibelinya sekadar suka-suka sahaja.Namun selepas memakannya Kerry merasa kepuasan dan kekenyangan.Kini tabiat pemakanan peliknya itu sukar untuk diubah lagi. Malahan pada Kerry kepuasan memakan sapan akan lebih terasa bila dicicah dengan sos atau minuman panas.

Kerry sebenarnya ialah pengidap penyakit Pica,iaitu tabiat memakan benda yang bukannya makanan sebenar atau benda bukan nutrien.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment