Home » , » Justin Bieber Dapat Kereta Pada Hari Jadinya Ke-18

Justin Bieber Dapat Kereta Pada Hari Jadinya Ke-18

MIAMI (CBSMiami) - Ia tidak akan menjadi sukar untuk Justin Bieber memandu di sekitar Los Angeles sekarang.

Untuk hari jadi ke-18 bintang pop, Bieber pengurus Scott Braun menghadiahkan dia dengan "sesuatu yang susah didapati" sebuah kereta sedan elektrik, Karma Fisker dan pemandu oleh Leonard DiCaprio dan Al Gore.
 

"Anda bekerja benar-benar keras," kata Braun pada bintang pop itu semasa di "The Ellen DeGeneres Show" pada hari Khamis. "Saya sentiasa menjerit pada anda, 'Jangan mendapat apa-apa flashy!' Anda tahu, kita tidak tahu benda itu. Merendah diri, merendah diri. Dan saya jenis memecahkan peraturan saya sendiri. "Braun memecahkan peraturan sendiri kerana kenderaan eksklusif tidak hanya sukar untuk mendapatkan, tetapi ia juga dianggarkan pada $ 100,000.

Braun, yang menyampaikan Karma Fisker di acara itu sebagai hadiah sama dengan Usher mentor Bieber, beliau berkata mahu memberikan penyanyi sebuah kereta "yang akan menjadikan dia jalan2 di jalan raya."


Cleary gembira dengan hadiah hari jadi beliau, Bieber berkata, "Ini amat menakjubkan."

Sementara itu, peminat Beiber akan gembira apabila album single terbarunya yang berjudul "Boyfriend", diterbitkan pada 26 Mac. Yang ditulis oleh Mike Posner.

Bukunya yang kedua, bertajuk "Justin Bieber: Just Getting Started" akan dikeluarkan di seluruh dunia pada bulan September.




Buku ini digambarkan sebagai "buku kedua rasmi fotografi" dari superstar multiplatinum .

Buku pertama beliau, bertajuk "  First Step 2 Forever: My Story ," telah diterbitkan pada Oktober 2010. Ia telah menjual lebih daripada satu juta salinan dalam 25 bahasa.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment