Home » » Pemuda Maut Motosikal Rempuh Babi Hutan

Pemuda Maut Motosikal Rempuh Babi Hutan


IPOH – Seorang penunggang motosikal terbunuh selepas merempuh sekumpulan babi hutan yang melintas di tengah jalan di Km 25 Jalan Damai Laut-Batu Hampar dekat Sitiawan malam Rabu.

Pemangku Ketua Polis Trafik Negeri, Deputi Superitendan Mohamad Roy Hashim berkata, Azlan Harun, 26, berasal dari Pantai Remis yang mengalami kecederaan di kepala dan badan, meninggal dunia ketika dirawat di sebuah kelinik di Pantai Remis.

Mayatnya kemudian dihantar ke Hospital Manjung untuk bedah siasat, katanya ketika di hubungi pada Khamis.

Beliau berkata, kejadian berlaku pada 7.50 malam ketika Azlan dalam perjalanan dari Sitiawan ke rumahnya apabila dia merempuh sekumpulan babi hutan yang tiba-tiba melintas jalan menyebabkan mangsa terbabas dan tercampak di atas jalan. Seorang pengguna jalan raya yang melalui kawasan itu kemudian membantu Azlan membawanya ke klinik berhampiran untuk mendapatkan rawatan tetapi dia meninggal dunia ketika dirawat, kata Mohamad Roy.

Dalam kejadian lain, seorang remaja berusia 19 tahun mati di tempat kejadian selepas terbabit dalam kemalangan dengan sebuah kereta pelbagai guna di Km 3 Jalan Kampung Koh-Simpang Dua, juga dekat Sitiawan malam Rabu.

Kejadian berlaku pada 8.30 malam, apabila Welfred Markus a/l Usan dari Taman Jati, Sitiawan, dalam perjalanan pulang ke rumahnya apabila dirempuh kenderaan berkenaan dari arah bertentangan. – BERNAMA



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment