Home » , » Rakaman Seks Beramai-Ramai

Rakaman Seks Beramai-Ramai


Jepun kali ni telah buat rekod terbaru di dunia. Tapi tak masuk pun dalam Guiness World Book of Records sebab Guiness tak iktiraf benda-benda kotor macam ni. Huh… Buang karan jeeeee orang Jepun ni.
Dengan kehadiran 250 wanita dan 250 lelaki yang diadakan dalam sebuah gudang lama, mereka-mereka ini akan membuat seks di dalam gudang ini dengan harapan mencatat satu rekod dunia. Pesta ini turut dirakam dalam bentuk DVD filem dan diarahkan oleh seorang mat salleh iaitu Willam Shawn Edrah. 


 Bayangkan kalau korang berada dalam bilik menjadi krew perfileman dalam sebuah gudang yang dipenuhi oleh 500 manusia yang bakal melakukan aktiviti seks? Haaaa!!! Tak menggelatar lutut korang??? Siap nanti ada yang hentak kepala kat dinding tak tahan stim.. 



 Rakaman filem untuk pesta orgy ni dilakukan selama 2 hari 1 malam… Pergggghhh… Letih la pelakon-pelakon tu… Krew-krew filem tu pulak??? Tahan je laaaa..


Rakaman pesta filem ini telah pun siap, dan boleh dibeli dengan harga USD40. Try la korang pergi kat Petaling Street, kot-kot ada jual DVD ni. Cover DVD dia macam ni…


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment