Home » , » Sanggup Tiduri 20 Lelaki Demi Mendapatkan Seorang Anak

Sanggup Tiduri 20 Lelaki Demi Mendapatkan Seorang Anak


Hanya demi mendapatkan seorang anak , seorang perempuan Inggeris rela ditiduri 20 lelaki yang tak dikenalinya pada tahun lalu. demikian pengakuan The Sun.

Perempuan bernama Lara Carter (25) dari Penryn, Cornwalla, Inggeris, mengaku sangat putus asa kerana ingin mempunyai anak. Ia bahkan memiliki alat untuk memantau pada bila-bila ia memasuki masa subur. 

Setelah itu, saat ia bertemu seseorang ia pura-pura mabuk dan berhubungan seks dengan lelaki tersebut seolah-olah ia hanya ingin seks."Pertama saya menyemak pada bila-bila saya memasuki masa ovulasi. Saya menghabiskan wang untuk alat-alat ujian kehamilan yang mahal, "katanya, mengaku. Harga alat ujian itu mencapai 20 poundsterling. 

Jika tidak memasuki masa subur ia mengelakkan lelaki mana pun.Ia mencari mangsa dengan ber make up sangat cantik, dengan menggunakan wig, dan bertemu dengan beberapa temannya di bar dan mencari lelaki yang boleh memberikannya sperma. Carter merasa sangat putus asa jika seorang lelaki menggunakan kondom. Tetapi ia tak kehilangan akal. 

Ia pun membawa kondom yang sudah dilubangi.Obsesinya mempunyai anak bermula saat ia menghadiri kelahiran bayi dari temannya.Kerana ia tidak memiliki pacar tetap maka ia mengintai lelaki tak dikenali untuk membuahi telurnya.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment