Home » , » Wanita Miliki Puting Tetek Di Tapak Kaki

Wanita Miliki Puting Tetek Di Tapak Kaki


Seorang wanita MUDA telah membuat catatan dalam sejarah perubatan kerana mempunyai puting ketiga di KAKI beliau. Para penyelidik terkejut dan percaya bahawa kes kepada gadis berusia 22 tahun ini adalah yang pertama seumpamanya. 


Antara 1 hingga 5 peratus penduduk di dunia ini dipercayai mengalami keadaan seperti itu, dan ia sebagai tisu payudara tambahan. Kebiasaannya puting tambahan ini didapati di bahagian atas pinggang. 




Jarang berlaku ... puting ketiga biasanya dijumpai di bahagian atas pinggang

Apa yg disangkakan gadis ini sebagai lesi atau tisu rosak biasa kemudiannya diberitahu bahawa tapak kaki kirinya di tumbuhi oleh puting payudara dan ia di lengkapi rerambut dan areola iaitu bulatan merah jambu keperang-perangan yg mengelilingi puting payu dara.


Pemeriksaan mikroskopik turut menunjukkan folikel rambut,kelenjar ekrin sebum dan tisu lemak pada dasar lesi yg telah wujud sejak wanita itu dilahirkan.


Penemuan itu didokumentasikan di dalam dermatologi online journal,karangan bersama pakar perbidanan dan sakit puan, Hospital Estadual Sumare dan pakar patologi,Universidade Estadual de campinas,Sao Paolo,Brazil.


Namun, apa yang mungkin luar biasa dan menghairankan, ia boleh berfungsi sepenuhnya termasuklah mengeluarkan susu.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

2 komen: