Home » , , » Aneh ~ Pokok Pine Tumbuh Dalam Paru-Paru

Aneh ~ Pokok Pine Tumbuh Dalam Paru-Paru

Artyom Sidorkin

Pokok pine dengan ketinggian 5 cm telah ditemui dalam paru-paru seorang lelaki yang mengadu sakit yang kuat di dada dan batuk darah. Pesakit 28 Tahun, Artyom Sidorkin, datang ke hospital di bandar Izhevsk di Rusia Tengah pada minggu lalu, laporan akhbar harian Komsomolskaya Pravda.


Doktor telah x-ray dadanya dan mendapati tumor di salah satu paru-paru pesakit. Kemungkinan kanser, mereka kemudian membuat keputusan untuk melakukan biopsi, tetapi ketika mereka memotong tisu, mereka kagum melihat jarum hijau di potong.

"Saya melihat tiga kali, dan saya fikir telah melihat sesuatu.Kemudian aku dipanggil seorang pembantu untuk melihat," kata Vladimir Kamashev, doktor di Pusat Kanser Udmurtian. Kemudian5 cm cawangan telah dibuang dari badan pesakit.


rupa pokok pine yang tmbuh dlm paru-paru

"Mereka memberitahu saya batuk sehingga darah tidak disebabkan oleh apa-apa penyakit," kata Sidorkin. "Itu adalah akar batang jarum dan sangat menyakitkan. Tetapi saya tidak pernah merasa seperti saya mempunyai objek asing di dalam badansaya."

Doktor berkata, "Jelas sekali 5 cm cawangan adalah terlalu besar untuk menelan." Mereka mengatakan bahawa pesakit mungkin telah dihidu debunga pohon cemara kecil, yang kemudian mula berkembang di dalam tubuhnya.

Sementara itu, bahagian-bahagian paru-paru dengan pokok fir kecil dikekalkan untuk kajian selanjutnya. - Agensi



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment