Home » , , » Sengal ~ Restoran Bertemakan Tandas

Sengal ~ Restoran Bertemakan Tandas


Korang tengah makan tak time nie? Kalau tak makan, inilah masa terbaik korang untuk membaca entry yang berkaitan dengan sebuah restoran moden yang terletak di Taipei, Taiwan. Restoran seperti ini terdiri daripada hiasan yang begitu moden dan mempunyai tema yang agak pelik dan luar biasa. Di restoran ini dilengkapi dengan 100 buah kerusi yang unik dan memang sebijik dengan Jamban Duduk.


Selain itu, terdapat hidangan Ais Krim yang menyelerakan yang diletakkan di dalam mangkuk kecil yang seakan-akan mangkuk jamban kecil. Hidangan ais krim berbentuk seperti “Taik” yang boleh dipilih mengikut citarasa korang, Selain itu, ade juga makanan seperti Nasi, Sup dan sebagainya. Kalau korang nak cuba merasainya makanan dan suasananya di restoran tersebut, korang boleh ke Taiwan ye. Hehe. Hah! Dengar kata dekat Penang pon ade restoran macam nie. 







Perghh, kotor siot, masih di anggap kotor bagi aku walaupon pada hakikatnya makanan yang disediakan adalah bersih dan bukan dari sumber yang jijik. Makanannya boleh dimakan, tapi cara makanan itu disediakan dan suasana di restoran mempengaruhi serta membuatkan ramai di antara kita tidak sanggup pergi apatah lagi untuk mencuba makanan tersebut. Huh! tapi bagi aku, boleh dikatakan unik la, restoran ni lain daripada yang lain. Susah nak jumpe kat Malaysia ni, barangkali tiada langsung. Hah !

ade selera ke korang mkn mcm nie?? Klau aku xsanggup



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

6 komen:

  1. haha..queensbay penang ada dowh..bowl restaurant x silap nama dia..dekat dengan wayang..haha

    ReplyDelete
  2. yeke shafiq...ko penah masuk mkn ke??

    ReplyDelete
  3. ntahla diorang nie..tak selera aku...hahaha

    ReplyDelete
  4. ada jgk idea cmni... eee xlalu la aq nak mkn dlm bekas cmni...

    ReplyDelete