Home » , » Celaka ~ Bapa Ajak Anak Berhubung Seks Melalui Facebook

Celaka ~ Bapa Ajak Anak Berhubung Seks Melalui Facebook


Seorang bapa yang terdesak memanfaatkan laman jejaring Facebook untuk merayu anak kandungnya sendiri berhubungan seks dengannya. Tingkah laku tidak siuman ini membuat suspek ditangkap polis.

Menurut Peguam Tom Corbett yang mengendalikan kes ini, John Forehand yang berasal dari Pennsylvania, Amerika Syarikat menggunakan laman Facebook untuk mencari kanak-kanak tersebut, yang sudah lama berpisah dengan suspek.

Forehand merayu si anak agar mahu bertemu dengannya untuk berhubungan seksual. “Tidak banyak bapa dan anak yang berani melakukan ini, hanya sedikit yang mampu untuk bersenang-senang seperti ini,” kata rayuannya pada anaknya sendiri.

Untunglah si anak tidak terjebak dengan godaan gila ayahnya. Dia memberitahu ibunya mengenai kejadian tersebut dan si ibu pun terus menghubungi polis tempatan.

Forehand ditangkap polis ketika ia datang ke tempat di mana ia dan anaknya sudah berjanji untuk bertemu. Namun bukannya bertemu dengan sang anak, di sana polis sudah sedia menangkapnya dan menghantarnya ke jeriji besi.

Polis merampas pelbagai barang bukti dan kini, suspek kini sedang dalam proses pendakwaan.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen: