Home » , » Kesian...Bapa Mengurung Anak Dalam Kandang Babi

Kesian...Bapa Mengurung Anak Dalam Kandang Babi


Kejadian tragis seorang bapa yang memutuskan untuk kunci anak perempuan secara mental sakitnya dalam sebuah kandang babi untukempat tahun daripada menjaga dia, walaupun peduli untuk pakai dia,telah memeranjatkan banyak di China.

Wanita itu, sekarang 32, dilahirkan di sebuah kawasan luar bandarprovinsi Hunan China , dan mempunyai satu didikan normal, sangat dihormati dari satu peringkat awal untuk perisikan dan ketampanannya. Dia kebanggaan ibu bapanya.

Dia menyempurnakan persekolahan dan mendaftar di sebuah kolejvokasional. Terdapat, rupa halusnya kelak meraih seorang pemuja dalam bentuk seorang guru , dan dua mempunyai satu hubungan yang gembira.Bagaimanapun , ibu bapanya telah mati menentang ia , dan memaksadia berhenti sekolah itu, selepas itu dia balik ke rumah patah hati.



Daripada kekal di sana malangnya, dia mengambil nasihat seorang kawan dan pergi bekerja dalam Guandong, jenis penghijrahan dijalankan oleh tidak terhingga berjuta-juta Cina luar bandar.

Sekali lagi, air muka adilnya memastikan dia dengan cepat mendapatiseorang pendakwa, kecuali sebab-sebab yang dihilangkan percintaanmereka menjadi masam dan mereka berpisah. Bila kawannya berikutnyabertemu dia, dia hanya kumat-kamit meracau bagi dirinya, setelah hilang fikirannya.

Dia pernah menjadi kembali semula kepada ibu bapanya , dan doktor-doktor mendiagnosis dia dengan satu penyakit mental. Ibu bapanyanampaknya berusaha mempunyai dia merawat, tetapi menemui jalan buntu.

Keadaannya rosak dan ibunya terpaksa merawat dia, tetapi kematian awalnya beberapa empat tahun lepas meninggalkannya dalampenjagaan satu-satunya bapanya, yang dikatakan tidak boleh dengan berkesan menjaga dia. Dia memutuskan untuk kunci dia naik dalamkandang babi dalam kebun belakangnya sebaliknya.









Para penyelamat akhirnya akan mencari sebaik sahaja gadis cantiksebagai menggambarkan, bangkai bernyawa hidup bogel dalam lingkungan tercemar kandang babi, di belakang sebuah pintu yang manatelah dirantai menutup dan tingkap-tingkap yang mana telah dilepaskanatas, seorang mangsa pengabaian benar-benar.


sumber

Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

3 komen:

  1. pening kepala bace artikel yg guna translation ni..serabut kepala...ayat tungang langang..

    ReplyDelete
  2. gua tak paham ayat lu sial

    ReplyDelete
  3. Apa punya bahasa daaa.....

    ReplyDelete