Home » , » Hotel Bogel yang Pertama di Barat

Hotel Bogel yang Pertama di Barat

hotel bogel


Sejak Januari lalu, Barat memiliki hotel pertama buat kaum nudis/bogel. Tempatnya di Erdington, pinggiran Kota Birmingham.

Kemudahan di hotel dengan tujuh bilik ini mewah dan lengkap. Ada spa, kolam air panas, ruang sauna dan kafe. Bahkan, bangunan yang awalnya rumah tinggal buatan 192o-an. Biliknya bertarif 120-150 pound sterling.

Meskipun baru, pemilik hotel, Tim Higgs, mengaku hotelnya selalu penuh. Bahkan, ia mendakwa ada tamu yang sudah beberapa kali menginap. “Tamu yang datang memberi kami penilaian mengagumkan,” kata lelaki 55 tahun ini seraya menambahkan perlu waktu satu-dua tahun untuk menilai apakah bisnisnya mampu berkembang atau tidak.

Namanya juga hotel buat kaum nudis, maka mereka harus bertelanjang setelah masuk ke bilik hingga pulang. Di sini, minuman beralkohol dilarang. Namun, tamu boleh membawa sendiri. Aturan lainnya, tidak boleh merokok, diharamkan berpakaian renang, dan tidak boleh membawa kamera.

Hotel nudis ini terbuka buat tamu mana saja, orang yang baru pertama nudis atau kaum tekstil--sebutan bagi orang berpakaian. Kalau masih merasa janggal, selama di hotel mereka boleh mengenakan jubah mandi.

Tetapi, istri Higgs dan keempat anak mereka yang berusia berusia 15-30 tahun tidak mau menjadi kaum nudis. “Mereka benci melihat foto-foto telanjang saya di media,” kata Higgs.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment