Home » » Skandal Video Seks Katrina Kaif Heboh di Internet

Skandal Video Seks Katrina Kaif Heboh di Internet


Katrina Kaif adalah salah satu artis Bollywood yang saat ini sedang tertimpa maslah. Kerana kini di internet beredar video seks mirip Katrina Kaif. Dalam video tersebut terlihat seorang wanita yang mirip dengan Katrina Kaif sedang melakukan hubungan seks dengan beberapa orang lelaki. Tentu saja pemberitaan yang diberi judul Video Skandal Seks Katrina Kaif langsung menjadi pembicaraan dikalangan pengguna internet.
Bahkan kini Video Skandal Seks Katrina Kaif sudah banyak didownload oleh para pengguna internet. Dalam video tersebut terlihat wanita yang mirip Katrina Kaif memakai perhiasan India model ekor kuda, perlahan melucuti bikininya dan kemudian melakukan hubungan intim dengan sejumlah lelaki. Setelah pemberitaan itu menyebar luas, Katrina Kaif langsung menumpahkan kekesalannya dan membantah kalau perempuan di dalam rakaman itu adalah dirinya. Demikian seperti dilapor One India, Sabtu 24 Disember 2011.

“Adalah video yang menjijikkan dan gadis itu jelas bahkan tidak terlihat seperti saya. Tidak ada ruang untuk spekulasi apapun. Wajah gadis itu benar-benar berbeza! Saya fikir itu sesuatu yang menjijikkan bahkan untuk bicara tentang itu,” bantah Katrina Kaif .

borakkosong

Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment