Home » , , » Admax Network – Pengiklanan CPM Terbaik di Asia

Admax Network – Pengiklanan CPM Terbaik di Asia


Admax Network merupakan sebuah syarikat pengiklanan online CPM/CPC/CPA yang boleh dikategorikan sebagai terbaik untuk trafik dari Asia Pacific seperti Malaysia, Indonesia, Thailand, Singapore, Filipina, Australia dan Vietnam. Dilancarkan pada tahun 2006, Admax Network sudahpun bertapak hampir di seluruh negara Asia kecuali Asutralia.
Sama seperti Innity, Admax juga menawarkan iklan berbentuk CPM, CPC dan CPA tetapi kesemua iklan dalam nilai matawang USD. Admax juga menawarkan pelbagai jenis siza banner seperti 728×90 px, 160×600 px, 120×600 px dan 300×250 px.


Dari segi bayaran pula, setiap publisher perlu menunggu sehingga 90 hari atau lebih bagi mendapatkan bayaran pada kadar minimum sebanyak $50. Proses pembayaran pula agak merumitkan sebagai contoh:
Bagi mendapatkan bayaran untuk bulan Disember 2011, pihak Admax Network akan menghantar Purchase Order pada 15 Januari 2012 kepada setiap publisher. Selepas itu, setiap publisher diminta membuat invoice untuk claim bayaran dari pihak Admax dan 90 hari atau lebih untuk terima bayaran. Jadi, bayaran bulan Disember 2011 bakal diterima pada 15 April 2012.
Sepanjang lebih 6 bulan menggunakan Admax Network, blog ini sudah berjaya memperoleh 2 kali bayaran untuk bulan Jun dan Julai 2011. [Bukti bayaran Admax bulan Jun 2011] [Bukti bayaran Admax bulan Julai 2011] Berkenaan dengan invoice, anda boleh dapatkan contoh bagi entry akan datang.
Kepada anda yang berminat untuk menjadi publisher Admax Network, anda bolehlah hantarkan penyertaan disini. Anda akan terima email dari pihak Admax Network jika pendaftaran anda diterima. Jika gagal, teruskan mencuba sehingga berjaya. Pastikan anda mempunyai trafik yang cukup mantap untuk berjaya diterima sebagai publisher Admax Network.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

2 komen: