Home » , , , » Awas! Wanita Pemburu Sperma

Awas! Wanita Pemburu Sperma


Cornwall, England, Hamil dan memiliki anak adalah impian bagi setiap perempuan dan kerana inilah seorang perempuan berusia 25 tahun menjadi pemburu sperma untuk hamil dan memiliki anak.

Lara Carter berusia 25 tahun mengaku sebagai 'pemburu sperma' dengan meniduri 20 laki-laki yang baru dikenalinya di bar sejak tahun 2009. 

Lara menjadi pemburu sperma kerana memiliki keinginan yang kuat untuk hamil. Menjadi pemburu sperma menurutnya juga lebih murah kosnya daripada mencari penderma sperma yang memerlukan kos 2.000 poundsterling untuk satu penderma Kos itu akan terus bertambah jika satu penderma itu gagal. 

Menjadi pemburu sperma Lara cukup hanya mengeluarkan perbelanjaan untuk minum di beer menurutnya ramai pemuda yang bersedia melakukan hubungan satu malam (one-night stand) dengannya. 


Lara menjadi pemburu sperma ketika sedang dalam masa subur. Dengan menggunakan bantuan alat dia tahu bila dirinya sedang berada dalam masa subur. 

Ketika ia berada dalam masa subur, maka ia akan berpura-pura mabuk dan menunjukkan keinginannya berhubungan seks dengan laki-laki yang ditemuinya. Lara mengaku hanya minum minuman ringan agar tak mabuk. 

Jika laki-laki tersebut ingin menggunakan kondom, maka ia akan memberikan kondom miliknya yang sudah dilubanginya. 

Lara begitu bersemangat ingin hamil dan punya anak kerana melihat 17 dari 20 teman sebayanya sudah mempunyai anak. Namun masalahnya Lara belum memiliki suami dan mampu bayar penderma sperma, sehingga akhirnya memutuskan untuk menjadi pemburu sperma.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment