Home » » Ciri-Ciri Perempuan Playgirl

Ciri-Ciri Perempuan Playgirl


Simpan Kisah One Night Stand 
Tidak hanya satu, tapi lebih. One night stand tidak bererti berakhir dengan seks belaka. Sedikit kenalan fizikal sudah menjawab seberapa kedekatan Anda dengan lelaki yang Kamu kagumi, tapi bukan untuk jangka panjang. 



Status Facebook kerap Berubah 
Mulai dari "bujang", "berpacaran", lalu pindah menjadi "complicated". Ini menandakan Anda seperti mencari lelaki untuk kesenangan saja. Sekalipun Kamu cuba mencari yang terbaik, tapi dimata lelaki, Kamu seorang man eater. 

Bercinta Dua Lelaki Dalam Satu Kumpulan 
Contohnya Kamu pernah bercinta dengan lelaki dalam satu pasukan bola sepak, lalu di waktu lain anda berkencan dengan rakan satu pasukan. Secara tidak sedar hampir setengah jumlah pasukan tersebut pernah dekat dengan Anda. Benar-benar pencinta lelaki. 

Mudah Memberi Nombor Telefon 
Anda sudah punya kekasih tapi lelaki dengan mudah mendapat nombor telefon terus dari Anda. Hati-hati, kerana ini tandanya Anda masih memberi ruang untuk menarik perhatian lelaki lain, atau berselingkuh. 

Mudah Meninggalkan 
Senang mempermainkan perasaan seseorang boleh menjadi ukuran.Bayangkan saat hubungan sedang hangat, tiba-tiba Kamu pergi tanpa khabar hanya untuk menegaskan "Siapa bos-nya". Jika Kamu sudah sampai tahap ini, Anda betul-betul playgirl sejati. 

Tidak Pernah Cukup 
Cowok memerlukan usaha yang lebih besar untuk mendekati Kamu, dan itu tidak pernah cukup. Sekali Anda tidak puas hati, Kamu pergi.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment