Home » » Isteri Ketagih Facebook Nyaris Dibunuh Suami

Isteri Ketagih Facebook Nyaris Dibunuh Suami

Facebook membunuh

Gara-gara si isteri terlalu lama menghabiskan masa dengan Facebook, seorang laki-laki di Washington, Amerika Syarikat cuba membunuh isterinya. Laki-laki tersebut akhirnya dimasukkan ke penjara tempatan, Washington County Correctional Facility.

Harry Hibbs Jr., Nama laki-laki tersebut juga didenda sebanyak US $ 500 ribu atau sekitar Rp4, 54 bilion sebagai jaminan atas tuduhan percubaan pembunuhan, serangan, dan perbuatan tidak menyenangkan.

Di hari kejadian, polis North Strabane menerima panggilan kecemasan kira-kira pukul 19.30 pada malam Krismas lalu. Disebutkan, seorang lelaki berupaya untuk menembak isterinya di dalam rumahnya.

Anna, isteri Harry Hibbs kemudian mengatakan kepada polis bahawa suaminya itu telah menodongkan sebuah senapang ke wajahnya dan menembaknya. Namun untungnya, senapang itu tersekat.

Dikutip dari Pittsburgh Post-Gazette, 29 Disember 2011, Anna juga mengaku bahawa Harry mendorongnya ke tilam saat ia berupaya menyelamatkan anak mereka yang berusia 2 tahun.Akibatnya, Anna mengalami memar dan memerlukan beberapa jahitan.

Anak mereka yang lain yang berusia 10 tahun juga ada di rumah ketika peristiwa tersebut berlaku. Untungnya juga tidak terluka. Saat polis tiba dan menemui mereka, Harry sedang berjalan keluar pintu dengan memegang senapang.

Saat diringkus, Harry mengatakan pada polis bahawa ia merasa muak kerana melihat isterinya terus ada di depan Facebook. Dari tangan Harry, polis menyita beberapa senapang.

• VIVAnews


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment