Home » , » [PELIK] Pertandingan Vagina Cantik

[PELIK] Pertandingan Vagina Cantik

Sebuah pertandingan yang kurang sesuai diadakan di Amerika Syarikat. Salah satu kelab di Portland, Oregon membuat pertandingan vagina terindah.

Seperti dikutip dari Fashionista, salah satu penonton pertandingan itu menceritakan pengalamannya di sebuah blog. Menurut keterangan si penonton, kelab yang mengadakan pertandingan itu bernama, Club Rouge di Portland. Sebelumnya pertandingan itu sudah dipromosikan oleh seorang DJ bernama DJ Dick Hennessy. 

Sang DJ berkeliling dengan kereta yang di belakang kacanya ditampal poster promosi pertandingan tersebut. 2nd Annual Vagina Beauty Pageant, itulah nama pertandingan vagina terindah yang diadakan pada Julai 2011 lalu. 


Dalam blognya sang penonton menceritakan bagaimana pertandingan tersebut berlangsung. tersirat, pertandingan tersebut berlangsung cukup adil kerana juri-jurinya bukan berasal dari penonton. 



Ada enam orang selebriti tempatan yang menjadi juri. Mereka semua memberikan penilaian bukan dalam keadaan mabuk. Setelah para juri duduk di kerusinya masing-masing, peserta pun muncul. Tampak barisan wanita menari-nari tab penari bogel dengan gerakan membuka kakinya secara berlebihan. Kontestan itu kemudian dieliminasi hanya menjadi tujuh orang saja. Ketujuh orang itu menari-nari lagi dengan gerakan sama untuk menarik perhatian juri. 

Akhirnya hanya ada dua wanita yang berjaya masuk ke babak final. Kedua-dua wanita tersebut memakai bikini dan kemudian juri melihat kawasan intim mereka dengan kaca pembesar. Setelah itu, juri memberikan penilaiannya. Seorang wanita memakai bikini berwarna pink terpilih sebagai pemenang. Ia dinobatkan menjadi Miss Beautiful Vagina 2011.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment