Home » » Telefon Polis Kerana Banyak Makan

Telefon Polis Kerana Banyak Makan


SEORANG wanita dihukum penjara selepas memanggil pihak polis untuk memberitahu mereka bahawa dia makan terlalu banyak. Mary Ellen Lisee membuat panggilan pelik dari bilik motel ke unit kecemasan sebelum tiba-tiba meletakkan telefon.

Pegawai-pegawai yang dihantar ke motel Traveller Inn di Fort Pierce, Florida, mendapati wanita berusia 45 tahun itu di salah satu bilik. Dia memberitahu pegawai yang datang bahawa dia telah mendail 911 kerana dia makan makanan yang terlalu banyak.

Teman lelaki wanita itu memberitahu polis yang dia telah meninggalkan wanita itu untuk mencari ketenangan kerana dia 'bercakap terlalu banyak. Pegawai Polis itu menyatakan bahawa wanita itu kelihatan seperti dibawah pengaruh alkohol kerana mereka terbau alkohol pada nafas Lisee dan menulisnya dalam laporan penangkapan.

Ketika dia dibawa meninggalkan bilik hotel dia menjerit, "Adakah anda terkejut? Adakah anda terkejut?"Apabila pegawai meminta dia memberi kenyataan, dia menulis: "Nama saya Mary Ellen Lisee. Saya telah dipukul, saya percaya kepada Tuhan, dan Dia mengampuni saya. Saya boleh berjenaka, tetapi saya tidak melakukannya kemusnahan. 

Saya tidak akan melakukannya selagi saya hidup. "Pegawai itu kemudiannya meminta Lisee untuk menandatangani kenyataan itu dan apabila dia enggan,dia terpaksa ditahan atas tuduhan salah guna talian 911 dan berkelakuan tidak senonoh.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment