Home » , » 10 Tempat Ghairah Wanita Semasa "Foreplay"

10 Tempat Ghairah Wanita Semasa "Foreplay"

Ketika mahu bersama dengan isteri, pastinya sang suami akan melakukan aktivti pemanas badan terlebih dahulu atau bahasa mudahnya "foreplay". Pada waktu ini, si suami akan meneroka tubuh isterinya bagi merangsang aktiviti selepas itu. Sayangnya, penerokaan tersebut sering berlaku pada bahagian-bahagia tertentu sahaja seperti di vagina, payudara dan punggung.

Sebenarnya, terdapat banyak lagi bahagian tubuh isteri yang harus suami terokai bagi merangsangnya. Berikut adalah 10 bahagian-bahagian tubuh wanita yang jika disentuh, wanita pasti menyukainya!


1. Rambut

Wanita suka ke saloon buakan hanya kerana ingin memastikan rambut mereka kekal menarik. Mereka ke saloon untuk pelbagai servis yang disediakan seperti mencuci rambut, mewarna, mengurut dan lain-lain perkhidmatan yang membolehkan mereka mengerungkan rasa stress. Perkara ini dapat dilakukan juga oleh suami ketika mahu melakukan seks bersama isterinya. Kepala isterinya dipicit-picit dan diusap-usap lembut dapat merembeskan hormon dopamine dan serotonin. Dua hormon tersebut boleh membuat seseorang merasa selesa dan berkeyakinan



2. Wajah

Ketika mencium isteri di mukanya, ciumlah dengan seromantik mungkit. Ketika ciuman dilakukan, biarlah ada kehangatannya. Cuba cium isteri anda dengan lembut dan ringan di bahagian pipi, dahi dan dagunya. Elakkan dari menjila kerana ianya tidak seksi. Wanita lebih gemar diperlakukan dengan lemah lembut.

3. Tengkuk Leher

Wanita suka jika pasangannya memberikan ciuman ringan di sekitar tengkuk leher. Mencium di bahagian belakang leher ini selalunya dilakukan di saat suami tiba-tiba ingin memberikan kejutan. Misalnya ketika isteri sedang mencuci piring atau bekerja di depan komputer. 

4. Tulang Selangka

Salah satu tempat yang cukup intim untuk dicium adalah tulang selangka. 

5. Tulang Punggung

Wanita suka jika disentuh tulang pinggulnya. Ketika suami melakukan perkara itu, wanita merasa dirinya dilindungi. Bahasa tubuh yang terkesan adalah sederhana untuk membuat wanita bergairah. Caranya dengan memberikan ciuman ringan di tulang belakang baru kemudian beralih ke tulang pinggul.

6. Belakang Lutut

Area belakang lutut bukanlah titik yang suka disentuh oleh pasangan. Area itu memang cukup tersembunyi dan kerap membuat wanita geli jika disentuh. "Lutut adalah titik rangsang yang penting, semua bahagian lutut boleh membuat wanita terangsang," jelas pakar pendidikan seks Ava Cadell.

7. Cuping Telinga

Telinga kerap menjadi bahagian tubuh yang dilupakan untuk disentuh di saat suami melakukan foreplay bersama pasangannya. Padahal dengan mencium di telinga, ianya dapat meningkatkan kegahirahan wanita. Cubalah cium dengan perlahan telinga isteri dan rasakan sensasi yang akan dirasai.

8. Kaki

Amalan yang boleh membuatkan wanita rileks adalah salah satunya dengan mengurut kaki. Kebanyakan lelaki pun menganggap kaki wanita sangat menarik. Sentuhan di titik yang betul akan menaikkan ghairah wanita.

9. Bahagian Dalam Peha

Menyentuh area bahagian dalaman peha tanpa terus ke Vagina, boleh membuatkan wanita timbul keghairahannya. Sentuhan menggoda tersebut memang akan disukai oleh wanita. Kuncinya adalah mulut dan tangan suami menyentuh dan mencium area tersebut, tanpa perlu terburu-buru ke arah vagina isteri.


10. Pinggul

Kebanyakan lelaki tidak menganggap punggung sebagai adalah salah satu area sensitif wanita. Punggung juga merupakan area yang amat sensitif kerana ianya paling dekat dengan vagina.


Amaran keras : Jangan cuba kalau belum kahwin!



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen:

  1. Unquestionably believe that that you stated. Your favorite justification seemed to be at the net the easiest factor to have in mind of.
    I say to you, I definitely get irked at the same time as folks
    think about issues that they plainly don't realize about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , other folks could take a signal. Will likely be again to get more. Thank you

    Visit my weblog - click here

    ReplyDelete