Home » » Ditangkap Polis Kerana Besarkan Payudara Isteri

Ditangkap Polis Kerana Besarkan Payudara Isteri


Seorang penjual kokain tertangkap setelah tetangganya curiga dia menggunakan wang penjualan narkoba untuk operasi perbesaran payudara isteri. Demikian dilansir Daily Mail.

Polisi menyerbu ke rumah pasangan Julie Coyne dan George Kelly di Lobley Hill, Gateshead, Inggris, setelah sejumlah tetangga mereka mengatakan bahawa pasangan suami isteri ini hidup mewah.

Pasangan ini hidup dengan menggunakan sumbangan sosial pemerintah dan ketika polis menyerbu rumah pasangan itu, mereka menemukan kokain bernilai 30 ribu poundsterling dan resit pembayaran operasi plastik dan pemutihan gigi.


Tetangga rumah mereka memberikan informasi ke polis setelah melihat payudara sang isteri tetangga tiba-tiba membesar. Selain menemukan ubat-ubatan terlarang dan bukti pembayaran operasi payudara, polisi juga menemukan jam tangan mewah Rolex termasuk sejumlah replika mahal talipinggang.

Pasangan yang masing-masing berusia 39 tahun ini ditangkap bersama seseorang lainnya bernama Brian Hall (50) yang tinggal di jalan yang sama. Di pengadilan Newcastle Crown Court, Kelly dijatuhi hukuman dua setengah tahun penjara sementara Hall dipenjara tiga tahun enam bulan.

Sedangkan, Coyne diberi hukuman melakukan kegiatan sosial dan harus bekerja untuk masyarakat selama 100 jam tanpa dibayar.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment