Home » » Lelaki 76 tahun Tembak Isteri dan Anjing

Lelaki 76 tahun Tembak Isteri dan Anjing

Seorang lelaki berusia 76-tahun Texas telah didakwa membunuh dengan menembak isterinya dan dua ekor anjing selepas satu haiwan letih lesu di dalam rumah.

micheal

Polis menangkap Michael Stephen Stolz selepas "stand off" lima jam di rumah di pinggir bandar Dallas Lewisville lewat Selasa. Dia didakwa kerana menembak isterinya menyebabkan kematian, Bernice Stolz, akan dimasukkan di Penjara County Denton pada Rabu atas bon $ 250.000.

Stolz memberitahu pegawai dia menembak isteri berusia 49 tahun dan dua anjing pasangan itu selepas anjing campuran jerman (German Shepherd mix) nya itu kelihatan lesu di atas lantai pada Sabtu lalu.

Pasukan SWAT menghantar robot dengan kamera untuk melihat dalam rumah, kata Deaver. Mereka menyedari Stolz tidak bersenjata dan berbaring di atas lantai.

Stolz akhirnya menyerah diri secara aman. Mayat Bernice Stolz ditemui di atas lantai dapur dengan tembakan di kepala. Stolz berkata kepada polis bahawa dia bertujuan untuk membunuh diri tetapi kehabisan peluru selepas menembak isteri dan anjing, berkata Deaver.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment