Home » , » Rahsia Di Sebalik Warna Seluar Dalam Anda

Rahsia Di Sebalik Warna Seluar Dalam Anda


Sebuah syarikat pakaian dalam asal AS mengadakan tinjauan terhadap 100 responden perempuan di setiap negara di dunia mengenai warna seluar dalam terfavorit mereka, selain jenis bahan dan model. Ternyata hasilnya sedikit mengejutkan. Sebanyak 90% responden menjawab bahawa mereka menyukai seluar dalam hitam tanpa memikirkan bahan dan model.

Alasan mereka memilih seluar dalam warna hitam ternyata selain meningkatkan rasa percaya diri, responden mengaku merasa lebih seksi dan mengghairahkan, juga ternyata merupakan suatu tanda berkabung antarabangsa. Tanda berkabung kerana setiap Mr.P yang masuk selalu keluar mati pucuk!


Hitam.

Ini adalah warna yang paling gelap dari yang lain untuk pakaian dalam perempuan. Paling sesuai untuk kamu yang tidak suka muncul kehitaman. Watak misteri terpancar pada kegelapan warna hitam. Kecuali itu, hitam juga menjadi wakil untuk sebuah prestasi yang elegan dan seksi.



Pink.

Warna ini memang identik dengan kesan girlie dan feminim dapat dilihat di kedai online, butik online tentunya pada ketika anda ingin belanja pakaian dalam dengan belanja Baju Wanita Terbaru & Model Baju Terbaru talian.




Merah. 

Lambang kesateriaan dan independent. Selain mewakili keberanian dan kebebasan, merah juga sering dipandang sebagai warna yang seksi dan menggoda bagi mr.P




Biru. 

Mewakili kecerahan dan keselesaan. Penyuka warna biru biasanya sangat menyukai ketenangan. Bila ingin merasa selesa dan diterima tanpa harus tampil sangat percaya diri, dalaman warna biru boleh menjadi pilihan semasa belanja pakaian dalam online.

Oren. 

Perpaduan antara warna kuning dan merah ini sinonim dengan tipikal orang yang menyukai cabaran dan senang muncul sebagai pusat perhatian mr.P



Kuning. 

Warna cerah ini melambangkan kecerdasan dan intelektual yang tinggi. Kuning juga sering disamakan dengan warna outdoor. Penyuka warna ini seorang yang optimis, dan tahan kritikan



Putih. 

Semua orang tahu warna satu ini sinonim dengan suci dan bersih. Putih juga termasuk warna paling aman selain hitam, kerana boleh dipadu dengan segala warna.


Hijau.

Sangat sinonim dengan alam dan segala yang berbau natural. Penggemar warna ini adalah penyuka hal-hal yang natural dan pencinta kedamaian tapi bukan bererti tidak menerima gangguan Mr.P



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment