Home » , » Saya Bukan Simbol Seks: Scarlett Johansson

Saya Bukan Simbol Seks: Scarlett Johansson

simbol seks
Scarlett Johansson tidak memikirkan dirinya sebagai simbol seks.


Pelakon yang berusia 27 tahun lusted selepas oleh lelaki di seluruh dunia tetapi dia tidak lagi berfikir dirinya sebagai seorang wanita yang sangat menarik.

Apabila disoal tentang bagaimana dia berasa mengenai menjadi "ikon seksi," kata beliau: "Saya tidak tahu, saya tidak fikir diri saya cara itu Tak mengapa sekarang saya yakin bahawa jelas dalam beberapa tahun.. 'masa, ia akan menjadi orang lain. Saya tidak akan menjadi seperti menarik dengan cara itu. "

Scarlett - yang sebelum ini berkahwin dengan Ryan Reynolds - tidak berfikir status simbol seks itu telah ditanam oleh filem itu kerana dia tidak mempertimbangkan banyak watak-watak yang dia telah digambarkan secara terang-terangan seksual.


via CTVNews






Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment