Home » » Saya Mahu Kekal Di Barca: Messi

Saya Mahu Kekal Di Barca: Messi


LONDON – Penyerang Barcelona, Lionel Messi, mahu menghabiskan baki karier dengan juara Eropah itu yang disifatkan beliau antara kelab terhebat sepanjang zaman.

“Hakikatnya saya hanya mahu kekal di Barcelona dan menghabiskan karier saya di sini,” katanya kepada Sky Sports dalam temubual yang disiarkan hari ini.

Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini

Messi, 24, berkata beliau tidak pernah lihat pasukan yang bermain lebih baik daripada Barcelona sekarang.

“Saya tidak lihat pasukan hebat lain yang dikatakan wujud sepanjang sejarah bola sepak,” katanya. – Agensi



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment