Home » , , » Menangis setiap kali capai klimaks

Menangis setiap kali capai klimaks


Gambar hiasan
Saya berumur 25 tahun dan baru saja berkahwin. Semasa remaja saya kerap melakukan onani tanpa memasukkan sesuatu ke dalam faraj.

Persoalannya, kenapa setiap kali bersama suami saya akan mengeluarkan air mata.

Kadangkala seperti menangis teresak-esak sehingga membuatkan suami ragu-ragu adakah saya menangis kerana sakit ketika bersama walhal hanya dengan cara itu saya berasa sungguh puas.

Jika tidak, hubungan seks dan ‘kerjasama’ itu bagaikan tidak lengkap.

Buat pengetahuan doktor, suami saya tidak mempunyai sebarang masalah. Cuma saya ingin tahu apakah punca saya mengeluarkan air mata dan adakah cara untuk mengelakkannya?

Lina
Kelantan



Sememangnya ketika klimaks akan berlaku pelbagai perasaan dan emosi turut tercetus. Kadangkala apa yang berlaku itu menakutkan diri sendiri atau pasangan kelamin.

Menangis tersedu-sedu ketika dalam klimaks atau mencapai klimaks yang jarang kali berlaku kepada sesetengah wanita ketika menghayati klimaks yang amat memberangsangkan ialah antara fenomena yang dinyatakan tadi, iaitu ekspresi keseronokan dengan pergolakan emosi dan perasaan.

Mungkin perubahan ini sudah anda kenali sejak berjinak dengan rangsangan seksual secara kendiri (onani). Ini fenomena biasa untuk anda dan bukan olok- olok dan anda boleh nyatakan perkara itu kepada pasangan. Mana-mana suami yang sayangkan isteri, sudah tentu dia tidak mahu isterinya sakit ketika bersetubuh malah si suami akan rasa lebih puas atau seronok jika pasangannya turut klimaks.

Jadi anda boleh beritahu kepada pasangan anda bahawa anda jenis yang meraung ketika klimaks. Anda tidak perlu berlakon, menahan perasaan semula jadi itu untuk tidak meraung dan menangis kerana tidak akan mencapai kepuasan syahwat. Meraung atau menangis ketika mencapai klimaks itu kadangkala dikenali sebagai Crygasm atau ‘Cry Orgasm’.

Selain Crygasm, sesetengah wanita mencarut atau memaki atau menjerit sekuat hati ketika klimaks dan ini sudah tentu merosakkan suasana intim yang bermula pada awal persetubuhan.

Untuk suami, mungkin menggunakan penutup telinga dapat mengawal keadaan seperti itu.


Pakar Sakit Tuan@Harian Metro



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment