Home » , » Minum Gasolin Selama 42 Tahun

Minum Gasolin Selama 42 Tahun



Gasolin adalah bahan bakar kenderaan di seluruh dunia, tetapi seorang lelaki Cina telah minum cecair melekit ini [gasolin] selama 42 tahun di bawah ilusi bahawa ia boleh melegakan kesakitan fizikal.




Chen Dejun, 71, tinggal sendirian di pondok beratap jerami lusuh di atas bukit di Shuijiang, Nanchuan di barat daya China. Beliau minum 3 hingga 3.5 kilogram petrol setiap bulan, yang di beli dari stesen di kaki bukit berhampiran tempat tinggalnya.Chen dikenali penduduk tempatan sebagai pemahat batu dan menganyam buluh tetapi dia juga dikenali kerana ketagihannya minum gasolin.



Chen Dejun mengamalkan tabiat peliknya bermula pada tahun 1969 apabila dia tiba-tiba mula batuk dan merasakan sakit di dadanya. Melihat tidak ada apa-apa perubahan selepas mencuba makan beberapa jenis ubat, dia telah mengambil ubat tradisional minum minyak tanah. Rupa-rupanya dia menjadi ketagih minum minyak tanah. Kemudian dia beralih minum petrol pula.


Chen berkata, adalah sukar untuk mengira dengan tepat berapa banyak petrol yang telah diminum sepanjang hidupnya, tetapi akhbarChongqing Evening News melaporkan Chen telah meminum kira-kira 1.5 tan dalam tempoh 42 tahun yang lalu.

Chen Yuan Huibi isteri dan ketiga-tiga anak mereka cuba banyak kali untuk menghentikan ketagihan Chen minum gasolin, tetapi usaha mereka membuatkan hubungan keluarga menjadi . Lapan tahun yang lalu Chen berpindah ke desa untuk hidup bersendirian.



Feng Fu, seorang profesor di Hospital Kedua Affiliated Chongqing Medical University berkata, Chen mungkin telah dibangunkan beberapa rintangan untuk petrol. Jika tidak, mustahil bagi Chen hidup. Feng juga berkata gasolin hanya boleh berfungsi sebagai anestetik untuk Chen tetapi tidak boleh menyembuhkan sakit.




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment