Home » , , » [Bodoh] Saman Bekas Suami Kerana Tak Puas Seks

[Bodoh] Saman Bekas Suami Kerana Tak Puas Seks



Seorang lelaki berusia 51 tahun berjaya disaman bekas isterinya yang mendakwa semasa mereka berkahwin selama 21 tahun tidak cukup mendapat kepuasan seks di katil. Pasangan yang mempunyai dua anak dan tinggal di French Riviera dan rasmi bercerai di Nice, Perancis kira-kira dua tahun lalu, dalam samannya menyebutkan seks yang tak cukup dan rendahnya libido suami membuat mereka bercerai.Dalam mahkamah itu, hakim memutuskan jika lelaki bernama Jean-Louis B adalah penyebab dari perceraian tersebut. 

Bekas isteri berusia 47 tahun itu kemudian membawa kes ini ke mahkamah dan meminta ganti rugi sebanyak 10 ribu euro kerana tidak pernah mendapatkan kepuasan seks yang cukup selama berkahwin.

Perempuan ini akhirnya berjaya menyaman suami di bawah undang-undang kod civil Perancis yang menyatakan jika pasangan berkahwin harus berkongsi hidup bermasyarakat. Ini merupakan keputusan yang pelik setelah hakim dari mahkamah tinggi di Aix-en-Provence mengatakan bahawa seks adalah sebahagian dari perkahwinan.

Namun, si lelaki memberikan alasan jika dirinya mempunyai masalah kesihatan, lelah, dan stres akibat pekerjaan dan membuatnya tak ingin lagi berhubungan seks selama berkahwin. ~ Sydney Morning Herald



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

4 komen:

  1. Kalo isteri tak dpt puaskan nafsu seks suami sebab isteri tu penat, isteri dikatakan menderhaka... kalo suami tak dpt puaskan nafsu seks isteri sebab suami tu stress, dikatakan isteri tu bodoh... sgt pandai encik wong ye...

    ReplyDelete
  2. hmmm....sesungguhnya syurga dibwh telapak kaki suami Jo Quasary

    samalah kita perbaikinya

    ReplyDelete
  3. syurga hanya terletak pd tapak kaki suami yg melayan isteri secara adil dan menjalankan tanggungjawab kpd istri serta anak2... bukan kpd suami yg hanya goyang kaki mintak nafsu seksnya dipenuhi... sesungguhnya tanggungjawab suami adalah lebih besar drpd isteri.

    ReplyDelete
  4. betul 2 Cik Jo...di sbbkan tanggugjwb yg besar itulah suami tertekan.

    Sesungguhnya seorang punyai lebih bnyk nafsu drpd lelaki..dan di sebabkan itu jugalah ramai wanita skrg sanggup cari lelaki lain yg boleh puaskan nafsu mereka.

    Cuba baca entri ini : Remaja Perempuan Ketagih Seks

    ReplyDelete