Home » , , » Gila Aah!! Belut Masuk Dalam Penis

Gila Aah!! Belut Masuk Dalam Penis



Hasrat hatinya ingin jadi tampan, segar dan sihat, tetapi derita yang datang. Begitulah yang dialami seorang lelaki warga China yang dikenali sebagai Vain Zhang Nan.

Lelaki berusia 56 tahun ini mencuba mandi dengan belut mini kerana katanya bakal membuat tubuh lebih muda sepuluh tahun. Dia percaya bahawa belut-belut akan memakan kulit-kulit ditubuhnya yang sudah mulai menua dan mati. Melalui pengelupasan alami dari beratus-ratus belut itu, kulit muda akan tumbuh.

Namun tak disangka, salah satu belut yang berukuran lebih kurang 6 inchi ini masuk menyusup ke kelaminnya. Kira-kira tiga jam untuk mengeluarkan belut itu yang kemudian mati di dalamnya.

Zhang yang merupakan warga Kota Honghu, China ini mengatakan, "Saya cuba bangun dari tab mandi sambil merasakan rasa sakit yang luar biasa ketika belut itu masuk dalam tubuh. Saya cuba menahan belut itu tapi sukar kerana licin sekali."

Doktor yang mengendalikan Zhang mengatakan bahawa tubuh belut yang licin itu berfungsi sebagai pelicin dan pertahanan diri.

Kes yang sama juga pernah ditemui setahun sebelumnya pada seorang lelaki di Sichuan, China. Pada tubuh lelaki usia 59 tahun ini, ditemui belut sepanjang 50 cm di penisnya setelah dia meninggal gara-gara mabuk. Doktor menyebutkan, perut lelaki ini hancur dimakan sang belut.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

3 komen:

  1. apa yang karut Firdaus??? betuk nie, ini belut jea ada yg msuk lintah dalam 2...hihihi

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    hahahaa.. macam-macam laa mereka nie... buat itu ini... menda yg x berfaedah! hahahaha ish ish ish!

    ReplyDelete