Home » , , , » Saintis Sanggup Berbogel Demi Berenang Dengan Ikan Paus

Saintis Sanggup Berbogel Demi Berenang Dengan Ikan Paus


Natalia Avseenko (36), saintis wanita berani terdedah demi belugamenakluk, ikan paus putih, dalam satu eksperimen yang unik dankontroversi. Laporan dari Dailymail.co.uk, dilucutkan pakaian danmenyelam untuk menakluk ikan paus, beluga. Pakar-pakar marinpercaya, beluga tidak seperti yang menyentuh membuat bahan-bahan seperti guaman basah. Dipercayai daripada penyelamRusia telah terjun ke dalam suhu air Centrigrade minus 1,5.



Beluga dikenali mukanya boleh meniru apa-apa ungkapanmanusia. Beluga menamakan Nilma Matrena dan seolah-olahmenikmati Momennya dengan Natalia. Taming-ikan paus yangberlaku di Wilayah Murmansk rantau di barat laut Rusia di LautPutih berhampiran Arctic Circle.






Kawasan ini di mana pemecatan paus dan ikan lumba-lumba yang digunakan untuk menjinakkan pelatih haiwan sebelum dipindahkan ke seluruh dunia dolphinarium. Manusia biasa akan mati jika iaberada dalam suhu laut selama lima minit.

Tetapi oleh kerana Natalia adalah pakar yoga, dia boleh hidupdalam air suhu sejuk selama 10 minit 40 saat. Apabila Natalia'pdkt' dengan kedua-dua daripada beluga, kedua-duanyamemberikan ungkapan yang boleh bermakna tersenyum lebarpada Natalia.


macam-macam diaorang nie




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment