Home » » Pensyarah Rogol Pelajarnya Dan Paksa Telan Air Mani

Pensyarah Rogol Pelajarnya Dan Paksa Telan Air Mani


Lagi berita pasal pensyarah yang kedemaman. Musim-musim sejuk begini nampaknya membuatkan "kepala" pensyarah banyak pening. Adakah ini namanya teori domino pensyarah kepeningan. Seorang pensyarah swasta di ibu kota Kuala Lumpur dilaporkan menyerang dan merogol pelajarnya sendiri.
Mengikut laporan, lelaki berusia 40 tahun itu telah memanggil pelajar perempuan berusia 21 tahun itu ke pejabatnya untuk berbincang berkaitan kerja projek kursus (sebenarnya dia nak buat projek).

Setelah berada di bilik, pensyarah tersebut mengajak pelajar tersebut berdating tetapi ditolak. Namun pensyarah tersebut mengugut untuk mengagalkan pelajar tersebut.

Kerana takut digagalkan, pelajar tersebut bersetuju untuk bersarapan pagi dengan pensyarah tersebut. Namun sebaik memasuki kereta, pensyarah tersebut telah mencekik leher pelajar tersebut dan merampas telefon bimbitnya.

Pensyarah tersebut terus memandu dengan laju dan rakus menuju rumahnya di Sentul di mana pelajar ini diikat, dibogelkan dan dirogol. Bukan setakat dirogol, pelajar tersebut juga dipaksa untuk menelan air mani pensyarah tersebut.

Setelah itu, pelajar tersebut ditinggalkan di stesen LRT dan kejadian itu dilaporkan di Balai Polis Sentul.

Sekarang musim hujan bukan musim pensyarah kegersangan.

Sumber : Dailychilli


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen:

  1. aisehh !!

    sambungan xde ..?
    apa kesudahnnya..
    dpt tangkap ke..?

    ReplyDelete