Home » , » Gossip Nazmi Faiz Berhubungan Dengan Neelofa?

Gossip Nazmi Faiz Berhubungan Dengan Neelofa?



Pemain bola sepak Malaysia, Muhamad Nazmi Faiz Mansor, kini menerangkan berkaitan khabar angin mengenai hubungannya dengan pelakon yang hot Malaysia yang bernama Neelofa, yang dikenali untuk kontroversi romantik beliau,timbul, walaupun tidak mempunyai kenalan beliau, mengikut Murai.


Malah,pemain yang berusia 17 tahun itu adalah lebih daripada yang terkejut tentang hakikat bahawa apa-apa khabar angin datang kira-kira pada rangkaian sosial.

Walau bagaimanapun, Nazmi mendedahkan bahawa dia, sesungguhnya mengagumi Neelofa untuk kecantikannya selepas melihat beliau di dalam majalah tempatan. Di samping itu, adik-beradik keempat bongsu daripada lima menyebut bahawa dia mengagumi Neelofa lebih selepas menonton lakonan beliau.

“Dalam kejujuran semua, saya tidak pernah bertemu Neelofa sendiri. Dan jika saya tidak pernah bertemu dengan dia, bagaimana saya boleh dikatakan telah makan malam dengan dia? Saya hanya mendapat tahu romantik khabar angin saya dengan Neelofa daripada rakan saya yang juga seorang pemain bola sepak, “kata Nazmi.

Beliau menambah, “Apabila saya mendapat tahu, saya cepat memandang gosip itu dan membacanya. Walaupun ia mengejutkan saya, saya masih terasa agak gembira kerana saya adalah peminat Neelofa. Walau bagaimanapun, pada masa ini, saya tidak akan pergi dan mencari dia kerana saya sedang sibuk dengan amalan dan persiapan untuk perlawanan yang akan datang. Tetapi saya boleh mengatakan dengan pasti bahawa saya pasti akan melompat pada peluang bertemu dengannya. ”

Tetapi pemenang majalah Dewi Remaja bukan merupakan satu-satunya yang dikhabarkan berhubungan Nazmi. Dia juga telah membuat spekulasi yang akan keluar dengan Nadia Ismael walaupun dia komen bahawa mereka tidak lebih daripada rakan-rakan.

Nazmi menjelaskan bahawa dia sedang singlel kerana dia hanya 17, dan mempunyai perancangan yang lama untuk pergi dalam hidup sebelum selebriti akan mula mendekati beliau.

Beliau juga mengatakan bahawa kenaikan secara tiba-tiba popular selepas SukanSea 2011 di Indonesia hanya strok nasib dan dia akan memberi tumpuan kepada kerjayanya.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment