Home » , » Seluar dalam isteri lusuh punca suami tak bernafsu

Seluar dalam isteri lusuh punca suami tak bernafsu


Hubungan seks suami isteri yang telah bertahun lama akan menyebabkan kebosanan kerana akibat rutin yang terjadi. Kerana hal tersebut maka di perlukan hal-hal yang boleh mengurangi kebosanan dalam hubungan seks. Kerana jika situasi kebosanan ini di biarkan maka akan mengurangi ghairah seks dan hal ini sangat berbahaya untuk rumahtangga.

Faktor yang boleh mendukung keharmonian hubungan suami isteri dalam hal bercinta/seks sangat banyak. Di antaranya adalah wangian dan pakaian dalam. Khusus pakaian dalam, wanita atau seorang istri di anjurkan untuk menggunakan pakaian dalam yang berwarna terang dan baru untuk meningkatkan ghairah suami. Secara psikologi pakaian dalam yang baru dan berbeza dari biasanya akan menimbulkan sesuatu yang berbeda dan suasana baru. Sementara secara visual pakaian dalam yang berwarna terang lebih ghairah dipandang mata. Usahakan agar seorang wanita atau istri memiliki banyak koleksi pakaian dalam dan kalau perlu selalu memiliki yang baru.

Pakaian dalam yang baru dan seksi mengoda akan dapat menaikkan ghairah suami dan mampu meningkatkan kualiti hubungan seks sehingga hubungan suami isteri semakin mesra dan harmoni.Di negara-negara maju atau negara barat sana, untuk membuat kejutan pada suami biasanya seorang istri akan mencuba tampil lain di atas ranjang. salah satunya dengan memakai pakaian dalam yang menggoda dan seindah mungkin..

Apa yang diperhatikan ramai isteri2 di Malaysia tidak menjaga pakaian dalam terutama pasangan yang dah kahwin lama. Seluar dalam menggelebeh, besar dan ada yang terkoyak sana-sini. Malah ada yang getah pun dah tercabut. Suami tengok pun dah tak berselera. Yang hairannya sanggup jemur pakaian dalamnya yang dah lusuh di luar rumah untuk tontonan awam.

Yang perlu diperhatikan dalam pemilihan pakaian dalam ini adalah harus di sesuaikan dengan selera pasangan masing-masing, mengingat ada berbagai macam pakaian dalam mulai dari bahannya sampai bentuknya. Jika tidak maka yang semula bertujuan untuk meningkatkan kemesraan malah tidak akan tercapai, karena sang suami tidak berselera setelah melihat pakaian dalam yang dipakai sang istri sangat tidak disukainya sehingga ghairahnya justru menurun.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment