Home » , » Guru 43 tahun Seks Dengan Pelajar 13 tahun

Guru 43 tahun Seks Dengan Pelajar 13 tahun


Seorang guru berusia 43 tahun yang ditangkap selepas mengadakan hubungan seks dengan murid laki-laki yang berusia13 tahun kini dia mengandung.

Renata Juras telah diberikan hukuman 22 bulan digantung selepas budak lelaki itu memberitahu mahkamah dia suka dan mereka merancang untuk berkahwin. Renata walaupun bergerak dengan dia dan ibunya selepas dia kehilangan kerja sebagai seorang guru kerana tuduhan itu.

Urusan itu didedahkan selepas budak, Erwin, memberitahu bapa tirinya dan dia dilaporkan Renata, yang berasal dari Croatia,kepada pihak polis.

Mahkamah diberitahu yang mempunyai pasangan menunggu hanya empat bulan, wanita itu tidak akan menghadapi perbicaraan sebagai usia undang-undang untuk memasuki hubungan dengan orang dewasa di Austria ialah 14. , Kanak-kanak yang kini berusia 16, Renate kemudian berkahwin.

Beliau berkata: "Saya telah dibentangkan sebagai mangsa -seolah-olah dia telah derhaka kepadaku Itu adalah perwakilan yang benar-benar palsu saya yang membuat semua bergerak..."

Renata, yang digunakan untuk jurulatih pasukan belia bola balingdi mana Erwin pemain sebelum dia dipecat, adalah terlalu gembira kerana hamil. Dia telah pun mempunyai seorang anak perempuan yang setahun lebih muda daripada Erwin dan di sekolah yang sama, dan berkata: "Ia adalah kehamilan yang epenuhnya dirancang yang kami mahu.

Saya insanely gembira. Kita sudah ada nama tetapi kami tidak akan mendedahkan apa lagi. "

Dia kini 20 minggu kehamilan dengan bayi kerana pada bulan Jun.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment