Home » , » Sanggup Bunuh Ibu Kerana Enggan Beli Tiket Konsert Avril

Sanggup Bunuh Ibu Kerana Enggan Beli Tiket Konsert Avril


Seorang lelaki telah dipenjarakan selama 40 tahun kerana membunuh ibunya apabila ibunya enggan untuk membeli tiket untuk konsert AvrilLavigne.

Badan Robert Lyons 'ibu Linda Bolek, 61, ditemui di dalam kondominium pasangan pada bulan Mac 2008.

Pendakwa berkata lelaki berusia 39 tahun Chicago membunuh dia dalam keadaan marah setelah dia menolak rayuan beliau untuk menguruskan tiket untuk acara pop.

Lyons - yang telah didapati bersalah membunuh darjah pertama pada bulan September 2011 selepas percubaan enam hari - menewaskan ibunya di atas kepala dengan botol cognac, dan ditikam sembilan kali di belakang dengan dua pisau.

Beliau juga menumpahkan racun serangga dan longkang bersih di badannya kerana dia terbaring tidak berdaya di atas lantai, sebelum melarikan diri dari tempat kejadian.

Cops terperangkap dengan Lyons di restoran Hooters beberapa jam kemudian.

Robert Berlin, peguam negeri, berkata semalam sebagai Lyons dijatuhi hukuman: "Linda Bolek tidak berhak untuk mati hari itu oleh tangan anak sendiri.

"Encik Lyons bagaimanapun, layak menerima hukuman ini.Beliau telah memperoleh dan dia berhak untuk menghabiskan apa amaun yang mungkin ke seluruh kehidupan yang dikeluarkan dari masyarakat."

Dalam perbicaraannya, kakak kembar ibunya, Pat Lowry,berkata beliau telah berjuang dengan masalah-masalah psikologi dan isu-isu kemarahan sejak beliau remaja.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen: