Home » » Dilarang mengajar selama dua tahun lantaran bogel di depan murid-muridnya

Dilarang mengajar selama dua tahun lantaran bogel di depan murid-muridnya

Seorang peserta tampil dalam acara Erotica Show.

CHESHIRE - Seorang guru di sebuah sekolah di Britain dilarang mengajar selama dua tahun lantaran bogel di depan murid-muridnya.

David Bradley (59), dijatuhkan hukuman setelah panel disiplin menyatakannya bersalah berkelakuan tidak profesional dan tidak dapat diterima apabila bekerja di Sekolah Tata Bahasa Cestrian Utara, Altrincham, Cheshire, England. Seperti diberitakan oleh Dailymail, Rabu (20/2/2013).

gambar

Penerima anugerah MBE empat tahun lalu untuk karyanya dengan anak-anak di Duke of Edinburgh skema, telah berhenti dari pekerjaannya pada bulan lalu setelah mengakui melakukan perbuatan tidak pantas.

Perbuatan ganjil David itu, terjadi ketika ia tengah berkhemah dengan sejumlah muridnya yang berusia sekitar 12 hingga 13 tahun di sebuah taman.

Ketika itu sejumlah muridnya menantangnya untuk telanjang bulat di taman, ia pun segera menjawab cabaran itu.

"Pada saat tanpa berfikir panjang saya telanjang, berlari menuruni kebun. Ketika saya melakukannya baru saya tersedar, apa yang baru saya lakukan," katanya.

Hingga kini David mengaku tidak mengetahui mengapa saat itu ia melakukan aksi bodoh itu, namun di saat itu ia mengaku mengalami tekanan di pekerjaanya. (dailymail)




Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment