Home » » Farhan Sedia Gegar Shah Alam

Farhan Sedia Gegar Shah Alam

Mohamad Norfarhan Muhammad

Kota Bharu: Penyerang Kelantan, Mohamad Norfarhan Muhammad melaungkan amaran awal dan sudah bersedia sepenuhnya untuk menggempur benteng Selangor pada perlawanan Liga Super di Stadium Shah Alam, malam ini.

Pemain berusia 28 tahun itu menganggap perlawanan malam ini satu lagi perlawanan panas dan ditunggu-tunggu selepas pertembungan dengan Johor Darul Takzim pada 15 Januari lalu.

Norfarhan yang berasal dari Terengganu berkata, dia dan rakan sepasukan sudah bersedia untuk bangkit daripada masalah prestasi selepas lima perlawanan dan mengembalikan semula status Kelantan selaku pasukan digeruni.

“Saya dan rakan lain sudah bersedia sepenuhnya untuk perlawanan ini. Ketika sesi latihan, jurulatih, Bojan Hodak banyak menekankan latihan menajamkan barisan serangan selepas gagal mempamerkan aksi terbaik pada perlawanan sebelum ini.

“Namun, bagi saya, kami berpeluang untuk menang walaupun beraksi di tempat lawan,” katanya.

Sementara itu, Hodak menegaskan jentera serangan Kelantan kini berada pada tahap terbaik menjelang pertembungan di Shah Alam.

“Kami sudah bekerja keras memantapkan barisan depan. Hasil daripada latihan tiga minggu menampakkan ketajaman dan keserasian yang baik antara pemain barisan depan.

“Kami sudah bersedia mengejutkan Selangor,” katanya.



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment